Het einde van het jaar is weer in zicht. Een nieuw jaar staat voor de deur en voor vele mensen horen daar ook goede voornemens bij. Heeft u er echter wel eens gedacht aan goede voornemens voor wat betreft uw financiële administratie?

Vooral voor kleine ondernemers kan de administratie wel eens een struikelblok zijn. Daarom hebben wij een mooie checklist voor u. Deze checklist helpt u om uw administratie in 2023 op orde hebben.

Hoeveel vinkjes kunt u in de onderstaande checklist zetten?

  • Ik weet hoe lang ik mijn administratie moet bewaren
  • Ik maak regelmatig een back-up van mijn administratie
  • Ik werk mijn administratie regelmatig bij
  • Ik bewaar al mijn administratieve gegevens in de originele vorm
  • Ik houd mijn zakelijke- en privérekening gescheiden
  • Ik gebruik een onlineboekhoudpakket

Dit zijn zomaar een paar voorbeelden die samen een goede basis vormen voor uw administratie. Een up-to-date administratie is niet alleen verplicht, het geeft je ook op elk moment inzicht in hoe het met jouw onderneming gaat.

Meer nieuws

Wij houden je graag op de hoogte van het laatste nieuws en ontwikkelingen op het gebied van administratieve, financiële- en belastingzaken.

Voor meer nieuws en actualiteiten, bekijk onze nieuwspagina.

Fiduro administratiekantoor

Wij helpen je graag verder!

Ben je op zoek naar een vaste partner voor je financiële administratie, loonadministratie of belastingen?

Stuur ons gerust een berichtje!