Bij FIDURO zijn wij bezig met de ontwikkeling van een nieuwe vorm van dienstverlening. Ieder bedrijf heeft diverse bedrijfsprocessen die tijdrovend zijn. Vaak is het bedrijfsproces specifiek ingericht op de organisatie waardoor er geen passende softwareoplossing aanwezig is op de markt. Een maatwerk applicatie kost veel geld en de ICT-dienstverlener is vaak niet in staat om een goede vertaalslag te maken van het bedrijfsproces naar software. Wij hebben dé oplossing!

Afgelopen jaar hebben wij ons gespecialiseerd in de ontwikkeling van laagdrempelige maatwerk applicaties met behulp van de software van ZOHO Creator. Met behulp van ZOHO Creator zijn wij in staat laagdrempelige applicaties te ontwikkelen waarmee bedrijfsprocessen eenvoudig zijn te automatiseren. Met behulp van deze automatiseringsmogelijkheden zijn wij in staat efficiency te behalen, inzicht te geven in uw organisatie en beter te adviseren op kansen en risico’s. Een aantal praktijkvoorbeelden:

  • Voor een investeringsmaatschappij in energiebesparende producten hebben wij een applicatie gemaakt waarbij het proces vanaf de aanvraag van een financiering tot de uiteindelijke uitvoering van de maandelijkse incasso’s volledig is geautomatiseerd;
  • Voor een Amerikaanse onderneming die niet afluisterbare telefoon cases produceert voor diverse overheden hebben wij een offertegenerator gemaakt;
  • Voor een aantal Nederlandse gemeenten hebben wij applicaties gemaakt op het gebied van Asset Management, schaderegistratie in de openbare ruimte, bewaking van aanbestedingsprojecten en urenregistratie;
  • Voor een organisatie actief op de productie van merchandising hebben wij een applicatie gemaakt waarbij zij orders kunnen volgen, afstemmen met leveranciers en drukproeven communiceren met de klant;
  • Een organisatie op het Beursplein in Amsterdam hebben wij mogen adviseren en begeleiden met de inrichting van een systeem ter bevordering van de efficiency van diverse bedrijfsprocessen;
  • Voor een automobielbedrijf hebben wij een applicatie gemaakt voor het genereren en ondertekenen van inkoopverklaringen;
  • Voor onze eigen organisatie hebben wij een applicatie gemaakt voor de opvolging en bewaking van aangiften inkomstenbelasting, een urenregistratiesysteem en een kilometerregistratiesysteem;
  • Voor een fonds hebben wij een applicatie gemaakt waarbij partijen zich kunnen inschrijven voor obligaties waarbij de periodieke rentebetalingen geautomatiseerd worden berekend en de betalingen daarvan worden verricht aan de inschrijvers;
  • En nog veel meer………

U vraagt zich waarschijnlijk af waarom een full service adviesbureau op financieel en fiscaal gebied zich is gaan bezighouden met automatisering. De uitleg is simpel: het is dé toekomst. Wij zien een sterke behoefte aan laagdrempelige automatiseringsoplossingen op het gebied van alle denkbare processen. Bij FIDURO werken absoluut geen IT’ers en dat zal ook nooit gebeuren. Wel zijn onze adviseurs in staat bedrijfsprocessen te doorgronden en met behulp van de applicatie ZOHO Creator de vertaalslag te maken naar software.

Het is moeilijk onder woorden te brengen wat de mogelijkheden zijn binnen ZOHO Creator. Zoals de praktijkvoorbeelden laten zien hebben wij al een verscheidenheid aan oplossingen bedacht en gemaakt. Veelal gaan wij open in gesprek met een cliënt, inventariseren de processen, bespreken zijn behoeften en bouwen direct een (beknopte) applicatie om de cliënt een gevoel te geven bij de mogelijkheden. Eigenlijk kunnen wij concluderen dat werkelijk alles mogelijk is en geautomatiseerd kan worden.

Inmiddels hebben wij de nodige ervaring opgedaan en onszelf in de praktijk mogen bewijzen. Als beloning zijn wij door ZOHO gecertificeerd als “Creator Certified Developer” en “Creator Certified Solution Provider”. En daar zijn wij behoorlijk trots op.

Bent u benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen? Neem dan contact met ons op. Wij vertellen u graag meer over de mogelijkheden in een persoonlijk gesprek.